انجمن تالاسمی استان همدان
انجمن تالاسمی استان همدان
 
 

بسمه تعالی
«یاللمسلمین ما بیماران تالاسمی را هم بشنوید»
((پيامبر اکرم(ص) فرمود : من سمع رجلاً ينادي يا للمسلمين فلم يجبه فليس بمسلم»: کسی که صدای شخصی را بشنود که فریاد دادرسی برآورده مسلمانان را به یاری می طلبد و جواب او را ندهد مسلمان نیست.))
آنچه سبب شد تا این مطالب را عنوان نمایم: اولاً بروز دو رویداد، یکی در آبان ماه و دیگری در هفته گذشته بود که بسیار جای تامل دارد و ثانیاً مشکلات عدیده جامعه تالاسمی که هراز چندگاهی شاهد بروز مشکل جدید و آزاردهنده هستیم و گامی مصمم و جدی از سوی مسئولان در جهت رفع آنها نمی بینیم.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 25 آذر 1394برچسب:تالاویت, ویتامین , مکمل, :: 22:50 ::  نويسنده : انجمن تالاسمی استان همدان

قابل توجه عزیزان تالاسمی : قرص ویتامین و مکمل تالاویت در داروخانه همکف بیمارستان بعثت موجود می باشد و با قیمت هر بسته 14 هزار تومان در دسترس عزیزان تالاسمی می باشد.

جهت خرید و نحوه مصرف نزد خانم سوسنیان مسئول درمانگاه مراجعه نمایید.

 

 

با تشکر فراوان

 

 

عباس سعادت خواه

دبیر و نماینده انجمن تالاسمی استان



به استحضار میرساند سومین نشست تخصصی آموزشی متخصصان اطفال ، پزشکان و پرستاران درمانگر تالاسمی با حضور جمعی از مسئولین و فعالین این حوزه طی دو روز در تاریخ های 4 و 5 آذر ماه 94 به میزبانی شرکت دارو سازی نوارتیس و همکاری صمیمانه انجمن تالاسمی ایران در هتل استقلال تهران برگزار گردید.

 

 



ادامه مطلب ...


در تاریخ 03/09/1394 کنفرانس علمی یکروزه تالاسمی توسط آموزش مداوم دانشگاه علوم پشکی همدان در سالن کنفرانس بیمارستان بعثت همدان برگزار گردید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


انجمن حمایت از بیماران تالاسمی استان همدان در سال1388 با دریافت مجوز رسمی از استانداری همدان ((به شماره ثبتی392)) فعالیت خود را شروع کرد و درحال حاضر با 126 نفر بیمار تالاسمی در سطح استان فعالیت می نماید
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 5620
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1